Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Raszówce - Superszkolna.pl BIP (v1) zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.spraszowka.pl.
Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Tomasz Haber
Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
W budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro) znajduje się korytarz. Na parterze dostępność dla osób niepełnosprawnych jest utrudniona z powodu wąskiego korytarza. Ze względu na brak windy nie jest zapewniona dostępność do pomieszczeń znajdujących się na 1 piętrze. Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
W budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro) znajduje się korytarz. Na parterze zapewniono dostępność dla osób niepełnosprawnych, jednakże korytarz jest bardzo wąski. Ze względu na brak windy nie jest zapewniona dostępność do pomieszczeń znajdujących się na 1 piętrze. Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Brak możliwości dostania się na piętro z powodu braku platformy.
Brak wind.
Przy wejściu głównym.
Brak platform.
Brak wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych. Parking przy szkole ma 10 miejsc parkingowych.
Możliwość wejścia na teren szkoły z psem asystującym.
Brak informacji głosowych.
Brak pętli indukcyjnych.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025